Monday 16 November 2015

Day 20 : Collection.

Assalamualaikum......

           Tak salah untuk mengumpul.Tapi biarlah berpada - pada agar poket tak bocor*mengata diri sendiri pulak.Sekarang nak masuk hujung bulan.Confirm end year sale! .Bukan sekadar parkson jer.Kau akan rasa lagi stress bila buka laman sosial .Penghabisan stok tu..Discount habis-habisan ,harga jatuh menjunam.Fuhh..setahun sekali jer tau.Tahun depan dah standby dengan design baru..

Sejak bekerja nie dah pandai berjinak-jinak beli outfit dari butik.Bak kata mak aku.Tak main dah baju standard pasar Malam.Bagi aku tak kisah lah butik ke tak asal ada label dan yang paling penting material outfit tu sangat sedap untuk di pakai.Percaya atau tak ,semakin nginjak usia ,semakin malas nak gok baju.*kemain lagi hipotesis fesyen kau kan hahaha.*Kalau keluar selalu rushing,sekarang nie kalau boleh nak cari baju dari material crepe,tak panas dan tak berkedut.Macam Zefiks lah..




Mungkin ada yang tak kenal lagi  zefiks  dan mungkin ada yang tak tahu bahawa tengah hari esok Zefiks akan buka pre-order balik untuk cinderella.So,siapa yang tak berkesempatan lagi boleh order cepat-cepat esok.Wah bestnya kalau dapat cinderella dark purple .

klik SINI

Simple and elegant.Jom dapatkan cinderella dress dengan harga runtuh RM 100 sahaja di www.ZEFIKS.com

Pre order start from 17/11/2015 until 25/11/2015

COMING SOON

Falling in love:)

P/S:Rasanya enteri kali nie lari dari tajuk my collection,sebab koleksi aku pun ciput jer.Bagi aku belanja ikut kemampuan.Apa yang penting kita selesa dan rasa confident  dengan diri sendiri.*Lepas nie nak pergi tutup akaun sosial *.Harap enteri kali nie,dapat bantu korang untuk cari dress yang hot.Kbye!


TQ FOR DROP HERE!

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

#ehhh cantiknya koleksi...macam terpukau pulak jadinya...Ini unsur-unsur nak tarah bukit nih... he he he...

a said...

K.farah haruslah pm laju-laju esok dekat web ..Dah berdarah hidung saya tengok new collection tu:)

Tabung Nufnang #