Friday 4 December 2015

Keajaiban Minyak Kelapa Dara (VCO)

Assalamualaikum


      Sebulan nenek terlantar di hospital kerana septic arthritis yang di alami(pelincir pada sendi lutut kering dan ada jangkitan) .Aku risau tengok nenek aku yang dah tak aktif .Hanya terlantar di katil sahaja .Semua sendi nenek sakit bila di gerakkan.Bekas jahitan pada lutut dah terutup cantik tapi still tak ada improvement.Aku hampir mati kutu juga nak buat apa dengan nenek.Aku tukar ubat tahan sakit nenek dari tramadol pada celebrex baru  ok.Langsung tak complain sakit dah tapi kaki still tak boleh bengkok lagi. 

Aku tengok kes nenek aku lebih kurang serupa dengan citer drama.Sometimes drama never lies.Drama tu  mengisahkan mak dia yang gunakan cara tradisional rawat kaki tempang  dengan minyak sabut kelapa.Dalam beberapa bulan sahaja kaki dia sihat selepas di urut.Sejurus dia sihat,dia gunakan idea mak dia untuk buat tesis VCO dalam tujuan perawatan.

Ternyata hanya dalam sehari  sahaja ,kaki nenek aku semakin pulih selepas menggunakan VCO.Ini cerita benar yee dan bukannya tokok tambah.Hebatkan VCO nie.Aku bagi minum 1 sudu besar pagi dan malam .Kemudian,aku ambil minyak tu dan urut dekat sendi lutut dan pinggang..Guess what???

Esok pagi tu,nenek aku terus boleh angkat dan pusing kedua belah kaki.Sekejap jer nampak perubahan pada nenek.Lagi happy aku tengok improvement dia dalam masa 3 minggu nie.Nenek boleh bangun dan duduk  dekat sendiri .Insyallah,aku yakin nenek boleh jalan macam dulu lagi.Cuma perlu makan masa ,latihan, dan sokongan moral untuk sembuh.

P/S:Wait for more research about VCO:)


TQ FOR DROP HERE!

No comments:

Tabung Nufnang #