Saturday 7 November 2015

Day 16 : My biggest accomplishment

Assalamualaikum......

Hai korang!
Dua hari tak update bila nak habis 30 days challenges nie T _T.Mesti bosan kan dengar citer pasal Cik N' jer.Sabar lah wahai hati,habis nie baru boleh buat post research ok.Topik kali ni rasanya macam dah banyak kali duk habak.Tapi mungkin juga ada yang tak tahu sebab tak baca.Dengan adanya "To do List'' baru senang kita nak capai target hidup kita.Betul tak?

'Tahniah juga buat adik-adik yang convo .Dapat tak dapat dean list tu tak penting yang penting kita tahu kita dah buat yang terbaik''-Tahniah buat  adik cun kat bawah nie,haha*mintak2 dia tak baca kalau tak confirm kembang:P


''TO DO LIST''
  • I guarantee bet .Pencapaian terbesar bagi seorang pelajar adalah menamatkan pelajaran  dengan cemerlang.Dean list is the biggest accomplishment for my hardwork for three years.Rindu nak jadi student lagi 
  • Selama tiga tahun doa jangan pernah putus.Sebab aku tahu bukan mudah pelajar swasta nak masuk goverment.Start dari semester dua aku azam CGPA kena meletup above than 3.0 .Alhamdullilah Allah makbulkan doa aku nak jadi staff gomen.-TIPS:Kalau nak Pointer meletup ,awal semester korang kena kerje kuat baru senang nak naik CGPA.Tapi kalau korang tak boleh maintain hasilnya pointer tu senang jatuh mendadak *macam saham pulak?
  • Kalau nak ikut kan mood ni.Setiap hari yang kita lalui pasti ade saja yang tak kena.Betul tak?Bagi aku ,kalau hari-hari aku dapat maintain mood happy good lucky.It's my biggest accomplishment:)



  •  Merakam saat-saat terindah kita.Itu adalah pencapaian terbesar buat diri kita.Sebab tu jugalah    terciptanya blog, diari,gallery,kamera,dll.Betul tak?
  • Kalau aku lulus jpj memandu kereta hujung tahun nie.Maka lengkaplah matlamat 2015 aku.


P/S : Insyaallah ,Cik N' akan follow mana-mana visitor yang tinggalkan link dekat footprint capri..Korang follow sini ke tak .Cik N' tak berkira, tetap follow korang.Itu hak masing-masing .Follow dan blog walking dekat blog korang pun my biggest accomplishment.Yang penting kita enjoy:)


TQ FOR DROP HERE!

1 comment:

Unknown said...

Gojesss ... :) congratulation on your konvocation dayy

Tabung Nufnang #