Wednesday 4 November 2015

Day 14 : What's My Current Spotify Music.

Assalamualaikum......

Tajuk tak lah susah mana tapi mood nak update tu yang ke laut :P
Sekarang ni banyak sangat lagu baru yang berkumandang di radio..Tak banyak pun lagu lattest yang aku suka.Mana best aku download.Antara yang tersenarai di bawah ni,adalah lagu yang aku baru download .

***DOWNLOAD FROM MP3 SKULL***

*Hanya Kamu (shahrul AF)
* Kisah Dua Muka (Sufi AF )
*Hidup Dalam Mati (Syamel AF)
*Berdiam Sahaja ( Bila AF)
*Stay (Estrella )
*OST What's up /Stupid Cupid ( New Korea Drama)
*OST Kil Me Hil Me (Korea Drama/5 star)
*OST Mask/only one day (Korea Drama/5 start)
*Binnabil Huda (UNIC)
*Audio Daie Musim ke 3/Hamidah
*Terlalu Rindu (Elena Harris)


Jom Karoke lagu nie:)


Cahaya mentari di pagi hari Sinarnya kaburi pandangan ku ini Hembusan angin menemani perjalanan ku Yang menuju ke hati mu kekasih Tapi mengapa ku masih rasa begini Bila mahu bertemu mahu saja jerit Terlalu rindu... terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Terlalu rindu, terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Oh, bulan!! Mana bintang?? Mana dia kekasih seorang?? Bantulah aku... aku dah buntu Bintang di langit, janganlah bersembunyi Usahlah membisu, bilang dia rindu aku Ku tak perlu semua hadiah dari mu Ku cuma mahu kau ada depan ku Ku tak perlu semua hadiah dari mu Ku cuma mahu kau ada di depan ku Terlalu rindu, terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Terlalu rindu... terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Oh, bulan!! Mana bintang?? Mana dia kekasih seorang?? Bantulah aku... aku dah buntu Bintang di langit, janganlah bersembunyi Usahlah membisu, bilang dia rindu aku Cuba padamkan lampu Lihat apa kau mampu Jangan risau aku bantu Setiap kerinduan tak dapat ditiupkan Walaupun angin lembut bayu Cuba kau teroka jauh sebentar Kalau takut cuba intai tengok dunia sebenar Tak perlu laju lari Takut tidak menjadi Mahu saja aku berdikari Hembusan angin menemani perjalanan ku Yang menuju ke hati mu kekasih Tapi mengapa ku masih rasa begini Bila mahu bertemu mahu saja jerit... Terlalu rindu... terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Terlalu rindu... terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Terlalu rindu... terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu Terlalu rindu... terlalu rindu Jujur aku terlalu rindu Tiada lain selain rindu

P/S:Nak karok dengan mudah jom karoke dekat apps phone Musixmatch.This lyric brought by         musixmatch:)





TQ FRO DROP HERE!

No comments:

Tabung Nufnang #