Friday 30 October 2015

Day 12 : Something What I Miss

Assalamualaikum......

Hey korang!
Alhamdullilah dalam dua hari nie langit nampak molek jer.Haze pun dah tak de.Harap semuanya akan come back to normal continously.Mungkin sebab  nak masuk hujung bulan,musim tengkujuh.Preparation kontegensi kena siap sedia dak?Semoga Malaysia aman dan jauh dari bencana amin..


Ape yang aku rindu?
Aku pun tak pasti lah tetapi satu hal yang kita semua pasti akan rindu bila dah masuk kategori belia.Mesti alam persekolahan yang akan kita rindui.Budak comot,budak skema,budak gengster haha:)Event kita benci dan  tak suka sekalipun ..benda tu yang kau akan rindu dan akan ceritakan pada  bakal anak-anak kau untuk gambaran mereka.Love story maybe?Jangan tipu!tipu dosa haha:P


Bila ingat-ingat balik banyak benda  yang aku rindu.
Aku rindu zaman sebelum GST dan aku rindu pada pimpinan Mantan menteri Dato Dr.Mahathir dan sebelumnya.Confirm bukan aku sorang yang rindu.Keamanan Malaysia tanpa perbalahan politik juga menyatukan rakyat.Tak semua yang hadir dalam manusia tu indah dan nak tak nak kena hadap juga.Zaman dahulu dan sekarang jauh berubah.Perkembangan yang pesat mencetus ideologi yang baru.

''Ingatkanlah diri ini andai aku terus  terleka dan terus terlena di ulit mimpi yang indah.Tapi untuk bermimpi ,cuma pastikan  mimpi itu menjadi nyata dengan hasil titik peluh kita kerana dunia sekarang tak mudah macam zaman dahulu.''


P/S:Che wah ayat madah berbunga  pulak kita.yang lain rahsia:P



TQ FOR DROP HERE!

No comments:

Tabung Nufnang #