Thursday 28 November 2013

My Top Drama Love Story Right Now!!!

Assalamualaikum...

    Hello my dears blogger & visitors???Macam-macam story yang aku baca dekat bloggers news arinie..Look,i still read & follow blog uolls ok...cuma kesempatan masa untuk mengomen tu agak kurang sikit..hikhik. 

Baru lah ada kesempatan nak menulis  masa off day nie (@_@)...

siapa tonton cerita nie???

1# Sebuah LOVE story Filipina yang mengisahkan kisah percintaan seorang duda( sir Richard) yang kematian isteri tercinta dan seorang gadis(Maya Dela Rossa ) yang mempunyai perwatakkan menarik yang mampu membuatkan orang sekelilingnya selesa dan senang dengan dirinya.Perwatakkan Maya (Jodi Sta.Maria) yang menampilkan karekter yang ceria,sangat menyukai kanak-kanak ,corak pemikiran yang matang mampu menghidupkan cerita suram di dalam keluarga Sir Richard atau lebih dikenali sebagi Sir Chief.



Maya merupakan seorang gadis bijak berasal dari kampung yang datang ke bandar untuk mengejar cita-citanya sebagai pramugari.Maya mendapat schoolar ship dari Sir Richard yang mempunyai pengaruh besar di dalam syarikat penerbangan dan bekerja Maya bekerja sebagai pengasuh anaknya yang bernama Aby.

Seorang budak perempuan yang beumur 5-6 tahun mengalami trauma kehilangan suara setelah  pemergian ibunya.Akan tetapi kehadiran Maya sedikit sebanyak menceriakan kehidupan sehariannyamenghilangkan trauma aby .Malah mampu membuatkan sir chief dan anak-anaknya nikki dan luke melupai hari-hari mendung kematian ibu mereka.Serta,membuka pintu hati Sir Chief untuk menerima gadis lain dalam hidupnya.


 Episode hari nie menarik sekali!!!Sir Chief dah mula rasa cemburu dengan lelaki yang rapat dengan Maya dan watak Rafi (mak cik aby) mula menyedari bahawa Richard dan Maya  loving each others.

SILA KLIK MY MP3~UNTUK DENGAR LAGU TEMA DRAMA INI


2# Selain itu,Drama korea The Inheritors juga turut hangat disaluran astro 393..yang menampilkan watak utama Lee Min Hoo yang pernah membintangi  drama korea paling popular iaitu Boy over Flowers..(the latest story Min Hoo adalah The Great Doctor /Faith)

The Inheritors~
Click Here for full episode.......




TQ FOR READING THIS ENTRY!!!

2 comments:

Unknown said...

laman web apa eh kita boleh tgk the inheritors ? huhuhu

a said...

try yg kat bwh nie *_*
www.dramafever.com,
http://www.hancinema.net/korean_drama_The_Heirs.php
you tube ,
http://www.dailymotion.com/

Tabung Nufnang #