Monday 12 October 2015

Day 5:Favourite Movie That I Never get Sick

Assalamualaikum......

Masing -masing ada feveret movie .Tapi macam aku nie,kalau dah tengok sekali jarang dah tengok banyak kali.Unless,dah bosan sangat baru layan balik.Semua jenis movie semua bangsa  aku layan.Bergantung dari segi pelakon,jenis movie,jalan cerita.Tapi berbanding drama and movie.Aku lebih suka layan drama...Macam drama korea ngeeee:P

HOLYWOOD


Top 1 is always Tom Cruise.Best horror actor


Top 2 is always Adam sandler.Best comedy actor.Semua movie dia aku layan:p 


Top 3:Semua step up movie aku tak pernah miss.Tapi The Mob was most a great one.


Top 4: MacCarty  the funniest.Aku start minat dia masa dia berlakon dalam filem spy.Lawak kering gusi  aku dengan lawak spontant dia.Tengok banyak kali pun tak bosan.


Majoriti aku minat filem-filem aksi dan komedi holywood.Filem-filem melayu pun tak kurang hebat.Tapi lebih kepada komedi melayu.The best love story is always drama korea.Nak kongsi satu rahsia juga tadi aku  mention semua bangsa pun aku layan,kalau nak tahu aku minat lakonan vijay jugak,pelakon tamil tu:PItu sahaja yang boleh di kongsi.Korang pulak cam mana?



TQ FOR DROP HERE:)

No comments:

Tabung Nufnang #